Monday, May 9, 2011

tawa dalam tangisan

pejam celik pejam celik

2011 da masuk bulan yg ke lima

aku masih risau, bimbang akan masa depan yg tak pasti

risau dgn keputusan yang aku buat, tapi aku nekad

tak mahu buang masa dgn apa yg aku tak boleh teruskan

syukur, kehadiran seseorang dalam semenjak dua ni menerawangkan minda aku seketika

bersama dia, aku selesa, gusar terhindar

namun, kerana dia juga ada ketika aku jadi tidak keruan

takut, fobia

mengharapkan dia menjadi nadi kehidupan aku suatu hari nanti

ah, angan - angan, tapi lengkapkah hidup tanpa angan - angan atau cita - cita?

aku hargai kewujudan dia dalam fasa hidupku ini...dan berharap dia akan terus ada hingga impianku menjadi realiti


p/s : merepek...merepek...dan merepek. sekian

No comments:

Post a Comment