pejam celik pejam celik
2011 da masuk bulan yg ke lima
aku masih risau, bimbang akan masa depan yg tak pasti
risau dgn keputusan yang aku buat, tapi aku nekad
tak mahu buang masa dgn apa yg aku tak boleh teruskan
syukur, kehadiran seseorang dalam semenjak dua ni menerawangkan minda aku seketika
bersama dia, aku selesa, gusar terhindar
namun, kerana dia juga ada ketika aku jadi tidak keruan
takut, fobia
mengharapkan dia menjadi nadi kehidupan aku suatu hari nanti
ah, angan - angan, tapi lengkapkah hidup tanpa angan - angan atau cita - cita?
aku hargai kewujudan dia dalam fasa hidupku ini...dan berharap dia akan terus ada hingga impianku menjadi realiti
p/s : merepek...merepek...dan merepek. sekian
No comments:
Post a Comment