-----
mak aku baru citer ngan aku pasal adik lelaki aku yg sorang nieh frust ngn sorang bdk pompuan kat politeknik die. pompuan tu senior 1 sem dr die, tapi same umur.
kes nye ; budak tu majuk ngan adik aku, n skg ni mule buat hal.
punce ; adik aku x tolong die time registration poli aritu.
akibatnye ; adik aku x cukup tido, mak aku detect sumthing wrong then kne la interrogate
reaksi aku ; haha...emm..haha
mak aku cakap die baek giler ngn budak tu. taim sakit temankan gi klinik. taim ade problem slalu temankn die wat itu ini. skali taim register baru2 ni adik aku jd kuli registration utk penggal baru, die x buat 1 perkare yg budak ni nak utk register subjek ke ape tah. budak ni plak x terangkn btul2 camne. so itu minah sudah merajuk la. marah sama adik aku. then care die tunjuk marah die tu cam bodo, jalan ngn jantan laen pastu senyum sinis kat adik aku. hahaha. giler kampung ko ni minah. adik aku pon sudah heartbroken la. tido x lena. makan tammo. mak aku risau, kene ar soal siasat. (mak aku mmg suke tanye, kat kampung org panggil die detektif...haha)
haha...adoyai...seyes cakap adik aku ni mmg lurus. pompuan ske kawan ngn die sbb die baek. sangat. slalu dgr masalah orang. dan pompuan2 ni slalu pergunakan die. demmit kan bdk2 zaman skang ni? kecik2 da cam gampang mintak pelempang. adik aku ni plak follow jer. haih.
sesudah mak aku luahkn segale nye, aku hanye mampu tersenyum. mak aku siap kate, die bgtau adik aku tu cer jd cam aku. taim amik aku dulu mak aku kate kalo nmpk awek jln senyum aku wat dak jer. hahaha. adoyai mama. pi citer benda tu kat die watpe. aku camtu ade sbbnye. sbb pnh terkene cam die ni la. haha. dipergunakan. diperkotak-katikkan. sampai tgk pompuan cantek pon aku menyampah. meluat. tapi aku senyap. x bitau mak aku. hahaha~
aku sayang mak aku. walaupun die byk cakap. muah2~
aku sayang mak aku. walaupun die byk cakap. muah2~
p/s : mama, mama. anak sulong mama ni lagi byk kesahnye ngn anak2 dara orang kat luar tu. byk da makan ati. xpe2. nnt abang jumpe adik tu tau la ape nk cakap ape. guy to guy. xpun biar je die blaja dari pengalaman. wokeh?
No comments:
Post a Comment